Tipărire

Info Curier - februarie 2014

Scris de Info Curier on .

Campania „Bărbaţi adevăraţi” a fost primită cu entuziasm           

„Conceptul campaniei «Bărbați ade­văraț a fost o alegere inspirată, aceasta fiind primită cu entuziasm de partenerii noștri. Printre aceștia s-au aflat Carrefour România, SanoVita, Primăria Municipiului București și Poliția București”, a declarat Sorin Goleanu, directorul ADRA România. „Datorită celor peste 35 000 de vizualizări ale clipului campaniei și cu sprijinul celor aproape 20 de instituții de presă, pe lângă materialele tipărite distribuite în cele 50 de standuri amenajate în magazinele Carrefour, a fost posibil ca mesajul să fie transmis la un nivel neatins până acum de niciuna dintre campaniile ADRA România.”

Produsul simbol – fularul albastru –, gândit ca un cadou ce poate fi oferit bărbaților adevărați de către soții, prieteni sau familii, ca emblemă a comportamentului pozitiv, a fost comandat atât în țară, cât și în Germania, Franța, Spania și Italia. Fularul este personalizat printr-o etichetă cu mesajul campaniei și indică apartenența purtătorului la categoria „bărbaților adevărați”.

Câteva televiziuni naționale ca RealitateaTV, RomaniaTV și SperanțaTV au ales să dubleze perioada de difuzare (până la două luni), iar spotul campaniei a fost văzut de milioane de români în fiecare zi. Mai multe instituții media au realizat emisiuni și interviuri dedicate acestei campanii. 

Campania ADRA România a reușit astfel să se detașeze de trendul victimizării, specifice campaniilor împotriva violenței în familie, și a ales să ofere modalități mai creative și mai eficiente de a lupta împotriva acestui fenomen extrem de răspândit în România. 

De asemenea, odată cu derularea campaniei, au fost oferite și modalități practice de ajutorare a celor afectați de acest fenomen, cum ar fi adresa de e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea., la care cei afec­tați de violența în familie pot primi ajutor specializat.

Campania inedită, de încurajare a comportamentului pozitiv și de apreciere a bărbaților adevărați care iubesc, prețuiesc și protejează bunul lor cel mai de preț, familia, se adaugă astfel campaniilor de succes din anii trecuți cum ar fi: „Îți place să dai? Alege-ți un partener pe măsură!”, desfășurată în parteneriat cu campionul mondial Leonard Doroftei, sau „Ciocu’ Mare” destinată convingerii femeilor care suferă abuzuri să ia atitudine și să anunțe autoritățile.

Preluare din Info Adventist nr. 660 din 10 ianuarie 2014.


Patru noi pastori au fost hirotoniţi în Conferinţa Oltenia           

Sâmbătă, 21 decembrie, Biserica Ad­ventistă de Ziua a Șaptea din Craiova a fost gazda unui eveniment deosebit, prilejuit de hirotonirea a patru pastori. Aceștia sunt: Cătălin Băncău, pastor la Roșiori de Vede, Cosmin Blăjan, pastor de tineret la Craiova, Ciprian Ciurea, pastor la Turnu Severin și Cosmin Șerban, pastor la Rădoiești.

La eveniment, pe lângă membrii comitetului Conferinței Oltenia, au fost prezenți din partea Uniunii de Con­ferințe pastorii: Teodor Huțanu, preșe­dinte, Eduard Călugăru, trezorier, și Nelu Burcea, director al Departamen­tului de Libertate Religioasă și Relații Oficiale. Mesajul devoțional, ex­puneri­le
ulterioare sau cuvântul de trimitere au purtat prin inspira
ție către sutele de as­cul­tă­tori idei care
au lă­sat amprente spirituale pro­funde pentru su­flet. Actul pastoral în­-seamnă slujire, nu
etalare, presupu­ne un răspuns relevant la în­trebă­rile cerce­tă­toare ale Mântuitorului, precum
și o relație autentică a pastorului cu El.

La finalul programului, pastorii proaspăt hitotoniți și-au exprimat re­cu­noștința față de Dumnezeu și față de semeni, precum și dorința de a sluji biserica Domnului spre un viitor binecuvântat.

Preluare din Info Adventist nr. 660 din 10 ianuarie 2014.

Joomla SEF URLs by Artio